У гостях – маркетолог Радехівського цукрового заводу

21 листопада в рамках вивчення дисципліни “Поведінка споживача” відбулась зустріч студентів-маркетологів 3 курсу з маркетологом найбільшого у Західній Україні цукрозаводу – “Радехівський цукор” Світлана Власюк. Світлана розповіла про організацію маркетингової діяльності на підприємстві, а також багато цікавого про “Радехівський цукор”, дала корисні поради для майбутніх маркетологів, нагородила найдопитливіших студентів брендованими сувенірами. Декан ФЕУ Віктор Островерхов підкреслив необхідність співпраці університету з […]

Читати далі...

Розробити туристичний продукт? Легко!

Розробити туристичний продукт? Легко! Наша студентка Ірина Леонова, група МАРК-21 згенерувала ідею для гостей міста та оформила її у “4Р” маркетингу. Запрошуємо на екскурсію до Файного міста Тернопіль!

Читати далі...

Маркетинг ТНЕУ у підземеллі замку

У рамках комплексного практичного індивідуального завдання студенти-маркетологи (МАРК-21, МАРК-31) разом з викладачами кафедри маркетингу к.е.н. Іванечко Н.Р. та к.е.н. Дударом В.Т. відвідали підземелля Тернопільського замку, спустилися у підземну крипту Катедри та піднялися 88 кам’яними сходинками на її оглядову вежу, що дало змогу побачити, як виглядає Тернопіль з висоти 22 метри. Студенти повинні розробити тур вихідного дня у “Файне місто Тернопіль” […]

Читати далі...

Конференція

Кафедра маркетингу запрошує взяти участь у роботі ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Актуальні проблеми економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі», яка відбудеться 15 листопада 2018 року в Тернопільському національному економічному університеті за адресою: м. Тернопіль, вул. Бережанська 4. Реєстрація учасників конференції 15 листопада 2018р. з 9:00 до 9:45год.”

Читати далі...

Екскурсія на ТОВ «Микулинецький Бровар»

7 листопада 2018 року студенти 2, 3 і 5 курсів спеціальності «Маркетинг», а також викладачі кафедри маркетингу відвідали сучасне бюджетоформуюче підприємство, пізнаваний бренд не тільки у регіоні, а і в Україні  – ТОВ «Микулинецький Бровар». На базі цієї компанії відбулося виїзне засідання Клубу маркетологів, яке разом провели  керівник відділу маркетингу Лілія Дудар, технологи виробництва, долучилися викладачі та студенти.  Мета такого […]

Читати далі...