На кафедрі маркетингу факультету економіки та управління ЗУНУ діє спецкабінет нейромаркетингу та реклами. При проведенні практичних занять використовується нейрообладнання (EEG, Eye tracker), графічний планшет, фотобокс із змінними фонами, цифрова та 360-камера (“риб’яче око”), стабілізатор, професійні штативи і монопод, набір блогера, проектор і екран, мобільні петлички, брендована фотозона 2*4 м, професійний диктофон, каркасна зона для проведення інтерв’ю зі змінними фонами, мобільна колонка, блутуз-колонка, термопістолети, професійне освітлення та ін., а також програмне забезпечення NeuroLab від CoolTool, Microsoft365, Microsoft Teams. Є щомісячна підписка на журнали новин у сфері діджитал та маркетингу “Nielsen Digest” та “Intelligent transport”, а також на медіатеку курсу “Creative Practice”.