Спецкабінет нейромаркетингу та реклами

На кафедрі маркетингу факультету економіки та управління ЗУНУ діє спецкабінет нейромаркетингу та реклами. При проведенні практичних занять використовується нейрообладнання (EEG, Eye tracker), графічний планшет, фотобокс із змінними фонами, цифрова та 360-камера (“риб’яче око”), стабілізатор, професійні штативи і монопод, набір блогера, проектор і екран, мобільні петлички, брендована фотозона 2*4 м, професійний диктофон, каркасна зона для проведення інтерв’ю зі змінними фонами, мобільна колонка, блутуз-колонка, термопістолети, професійне освітлення та ін., а також програмне забезпечення NeuroLab від CoolTool, Microsoft365, Microsoft Teams. Є щомісячна підписка на журнали новин у сфері діджитал та маркетингу “Nielsen Digest” та “Intelligent transport”, а також на медіатеку курсу “Creative Practice”.