Конкурс кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами

Вітаємо студента-маркетолога Окотруба Дмитра із почесним ІІІ місцем у II Міжнародному конкурсі кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за другим (магістерським) рівнем вищої освіти!
Засновники Конкурсу – Хмельницький національний університет, Університет торгівлі і послуг у місті Познань (Польща), Академія економічних наук Молдови та Сухумський державний університет (Грузія). Конкурс проводився з метою підвищення якості підготовки здобувачів вищої освіти задля розвитку підприємництва та задоволення існуючої потреби у фахівцях сфери маркетингу.
За результатами проведення конкурсу, дипломом  нагороджено учасника та відзначено керівника магістерської роботи, к.е.н., доц., доцента кафедри маркетингу Хрупович Світлану Євгенівну.

 

Posted in Новини.