Маркетинг, який відчувається поглядом, запахом та емоціями!
10 жовтня кафедра маркетингу ЗУНУ з великим задоволенням приймала студентів спеціальностей «Маркетинг» та «Менеджмент» Університету Короля Данила та його Фахового коледжу.
💡 Під час навчально-практичної екскурсії до лабораторії нейромаркетингу та реклами, емерсійного хабу ЗУНУ учасники поринули у світ сучасних технологій — дослідили обладнання для створення контенту, протестували технологію відстеження руху очей, дізналися про вплив емоцій, запахів і гормонів на поведінку споживача.
👓 Особливе враження справили демонстрації з доповненої та віртуальної реальності, які відкрили нові горизонти для маркетингових досліджень і креативних проєктів.
🎓 Колектив кафедри маркетингу ЗУНУ щиро дякує колегам з Університету Короля Данила за натхнення, цікаві дискусії та щирий обмін досвідом. Разом ми створюємо простір, де наука і креатив поєднуються, а навчання стає справжньою пригодою! 💙💛