25-26 травня 37 студентів-маркетологів 1-4 курсів разом з викладачами кафедри маркетингу Факультету економіки та управління ЗУНУ прийняли участь у виїзному Клубі маркетологів.
Учасники відвідали бізнес-центр “Промприлад. Реновація” (м.Івано-Франківськ) та проаналізували його стратегію маркетингу, познайомились із бренд-айдентикою міста Івано-Франківськ, обговорили в групах сфери застосування аромамаркетингу та представили командні арома-капсули для різних видів бізнесу, використовуючи набори аромарідин і ефірних олій з лабораторії нейромаркетингу та реклами ЗУНУ, пограли в екологічну гру “ZARA, зачекай!” про усвідомлене споживання, прийняли участь в екскурсії до водоспаду «Пробій» та на Гуцульський сувенірний ринок, пограли командами ділову гру «6 капелюхів мислення» Едварда де Боно, піднялись до Великої Карпатської гойдалки та Чемегівського коньйону, відвідали Музей звичаєвої символіки Гуцульщини (с.Микуличин), переглянули майстер-клас із приготування справжнього гуцульського баношу і провели маркетинговий аналіз послуг в Буковелі.
Екскурсія до бізнес-центру “Промприлад. Реновація” та наукові пікніки у Карпатах студентів-маркетологів
Опубліковано в рубриці Новини.