Клуб маркетолога

Кафедра маркетингу постійно покращує освітньо-професійну програму “Маркетинг” через обговорення її компонентів із роботодавцями в рамках Клубу маркетолога.
На періодичних засіданнях Клубу маркетологів успішні маркетологи та підприємці Тернополя та Західної України діляться практичним досвідом маркетингової діяльності із студентами-маркетологів всіх курсів, пропонують що можна покращити в освітній програмі підготовки маркетологів
Гості нашого Клубу маркетологів (з 2017 р. дотепер):
Олексій Широков («Карма кава», «Хліб є») поділився думками про зміни у поведінці споживачів та важливість вивчення англійської мови.

Оксана Нагайовська (індустрія краси) поділилася досвідом побудови персонального бренду та опанування нових навичок, знань та вмінь.

Олена Бакало (рекламна агенція «Іplace») поділилася лайфхаками щодо персоналізованого маркетингу в інтернеті та досвідом роботи діджитал-агенції у Європі.

Катерина Масляк (ТМ «Знайомці») розказала про досвід та перемогу у Всеукраїнському конкурсі для жінок-підприємниць “Її справа – ПідтримайСвоїх”.

Орест Мурій та Тетяна Ніколаєнко розказали детально про Influencer Marketing та перспективи розвитку Тік-Ток.

Айсель Сафарова поділилася закуліссям професії проджект-менеджера та медіатора блогерів, які просувають товари і послуги в соцмережах.

Ольга Сиротюк (дитячий табір «Space camp») розказала про усі етапи створення літнього табору, від ідеї до втілення та маркетингову складову проекту.

Олександр Твердохліб (ТОВ «МОСТ-Україна») запросив на виробництво і показав, як працює відділ маркетингу на підприємстві.

Олег Карпик (ТМ «La KOZA NOSTRA») поділився досвідом розвитку фермерського господарства, зокрема, формуванням товарного асортименту та номенклатури.

Дмитро Лазарчук розказав, як працює відділ маркетингу в ІТ-компанії, запросив студентів на літнє стажування в MagneticOne.

Дмитро Синюта (ТМ “Добра піца”) поділився маркетинговими стратегіями розвитку мережі закладів громадського харчування.

Володимир Гомівка (ТМ «Опілля») розказав про сегменти ринку на яких працює регіональний виробник пива та перспективи розширення географії збуту живого напою.

Тарас Ковальчук (Тернопільський туристично-інформаційний центр) розказав, як застосовується маркетинг у туристичному підрозділі міської ради.

Тарас Демкура («Amway») поділився власним досвідом, як відстежувати тренди мережевого маркетингу та бути першим у їх застосуванні.

Світлана Власюк (маркетолог на Радехівському цукровому заводі, ТМ “Діамант” ) відповіла на запитання щодо рекламного кабінета, його налаштування і запуску реклами з рекламного кабінету.

Михайло Гросуляк (ТМ «Самогонна ресторація») розказав, як побудувати прибутковий бренд у ресторанному бізнесі.

Діана Гураль (журнал “CITY LIFE”) поділилася досвідом власного становлення та просування друкованого журналу на регіональному рівні.

Володимир Коростіль (ТМ «Katy Corso») розказав про відмінності ціноутворення на весільні плаття та аксесуари для сегментів преміум і середнього рівня.

Тетяна Чубак (ТРЦ «Подоляни») розказала про важливість стратегічного маркетингу в діяльності торговельно-розважального комплексу.

Світлана Дробчук (сертифікований Google Partner, керівник відділу пошукового маркетингу в «Wise Solutions») поділилася алгоритмом дій у пошуковій оптимізації сайтів та основними інструментами для аудиту сайтів.

Оксана Семенюк провела екскурсію по ІТ-компанії «Emagicone» та розказала про інтернет-маркетинг в ІТ.