Засідання Координаційної ради в ТОДА

Питання моніторингу прав жінок та виконання державних документів з гендерної рівності обговорили на обласній Координаційній раді з питань сім’ї, ґендерної рівності, запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми при Тернопільській ОДА 25 листопада відбулось засідання Координаційної ради з питань сім’ї, ґендерної рівності, запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми  при Тернопільській ОДА, на яке було винесено питання стану виконання державних […]

Читати далі...

Фото емоції

Наші маркетологи фотографували різні емоції (радість, щастя, ностальгію, сум) та стани (натхнення, голод, мотивацію). Спробуйте відгадати де яка емоція) Голосування – тут https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeV5dkZw2LMaTcHOd7OoHM3I66O7VOw7xVxWO8W-UQ_5eheYA/viewform?usp=sf_link

Читати далі...

Навчання в міжнародній компанії з маркетингових досліджень “NielsenIQ”

Студенти-маркетологи класичного університету Тернополя Леонова Ірина (МАРК-41) та Павелко Валентин (МАРК-21) пройшли всеукраїнський відбір і успішно закінчили навчання в  освітньому проекті міжнародної дослідницької компанії NielsenIQ, яке тривало протягом березня – травня 2021 р. в режимі онлайн. Студенти мали можливість спілкуватись з експертами у сфері маркетингу, працювати з реальними кейсами. Проекти виконувались у команді студентів з різних університетів України, передбачали пошук […]

Читати далі...

Digital Marketing Day

27 травня відбувся Digital Marketing Day.  Під час круглого столу на тему: «Перспективи підготовки Інтернет-маркетологів: кого потребують роботодавці» обговорили чи є майбутнє в SMM, яких спеціалістів-маркетологів  потребує ринок, що повинен вміти і знати сучасний випускник університету розповіли практики сфери Інтернет-маркетингу Світлана Власюк, Людмила Лукіян, Діана Малолєткіна та Юлія Щербина. Студенти-першокурсники груп МАРК-11 та МАРК-12 мали можливість позмагатись інтелектуально та фізично […]

Читати далі...