Екскурсія до бізнес-центру “Промприлад. Реновація” та наукові пікніки у Карпатах студентів-маркетологів

25-26 травня 37 студентів-маркетологів 1-4 курсів разом з викладачами кафедри маркетингу Факультету економіки та управління ЗУНУ прийняли участь у виїзному Клубі маркетологів. Учасники відвідали бізнес-центр “Промприлад. Реновація” (м.Івано-Франківськ) та проаналізували його стратегію маркетингу, познайомились із бренд-айдентикою міста Івано-Франківськ, обговорили в групах сфери застосування аромамаркетингу та представили командні арома-капсули для різних видів бізнесу, використовуючи набори аромарідин і ефірних олій з лабораторії […]

Читати далі...

ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених «НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»

23-24 травня за ініціативи колективу кафедри маркетингу Факультет економіки та управління – ЗУНУ відбулась ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених «НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ». З вітальним словом до учасників виступив в.о.декана факультету економіки та управління Андрій КОЦУР. Пленарне засідання відкрила Олена АНДРІЄНКО, заступник директора з правових питань Publicis Groupe Ukraine, членкиня Експертного […]

Читати далі...

Круглий стіл на тему: “Дискримінаційна реклама (на прикладі реклами м.Тернопіль) та гендерні аспекти в рекламі”

16 травня на ФЕУ відбувся круглий стіл на тему “Дискримінаційна реклама (на прикладі реклами м.Тернопіль) та гендерні аспекти в рекламі”. Захід зібрав студентів ФЕУ та викладачів кафедри маркетингу ЗУНУ. Під час круглого столу завідувач кафедрою маркетингу Тетяна Борисова, яка очолює Тернопільське регіональне представництво Індустріального гендерного комітету з реклами і є відповідальною за гендерну політику на ФЕУ, ознайомила учасників із законодавством […]

Читати далі...

Екскурсія у відділ маркетингу ТОВ “АРС”

У лютому студенти-маркетологи мали нагоду познайомитись з практичною діяльністю відділу маркетингу української компанії «АРС», яка працює на ринку більше 25 років та представлена в дев’яти обласних та районних центрах Західної України. Роман Працовнік, комерційний директор «АРС» та випускник магістратури спеціальності «Маркетинг» ЗУНУ, щиро поділився усіма аспектами роботи відділу маркетингу. Зокрема, які прийоми нейромаркетингу використовуються для офлайн та онлайн продаж, як […]

Читати далі...

Екскурсія до лабораторії нейромаркетингу та реклами ЗУНУ

Колектив кафедри маркетингу класичного університету проводить безкоштовні екскурсії до лабораторії нейромаркетингу та реклами для учнів шкіл та студентів коледжів. Так, нещодавно на екскурсію в лабораторію завітали студенти трьох коледжів: Галицького коледжу імені В.Чорновола, Тернопільського коледжу харчових технологій і торгівлі, ФКЕПІТ ЗУНУ. Під час екскурсії відвідувачі ознайомились із основними напрямками роботи маркетолога, обладнанням, яке використовують маркетологи у своїй діяльності, прийняли участь […]

Читати далі...