Екскурсія у відділ маркетингу ТОВ “АРС”

У лютому студенти-маркетологи мали нагоду познайомитись з практичною діяльністю відділу маркетингу української компанії «АРС», яка працює на ринку більше 25 років та представлена в дев’яти обласних та районних центрах Західної України. Роман Працовнік, комерційний директор «АРС» та випускник магістратури спеціальності «Маркетинг» ЗУНУ, щиро поділився усіма аспектами роботи відділу маркетингу. Зокрема, які прийоми нейромаркетингу використовуються для офлайн та онлайн продаж, як […]

Читати далі...

Екскурсія до лабораторії нейромаркетингу та реклами ЗУНУ

Колектив кафедри маркетингу класичного університету проводить безкоштовні екскурсії до лабораторії нейромаркетингу та реклами для учнів шкіл та студентів коледжів. Так, нещодавно на екскурсію в лабораторію завітали студенти трьох коледжів: Галицького коледжу імені В.Чорновола, Тернопільського коледжу харчових технологій і торгівлі, ФКЕПІТ ЗУНУ. Під час екскурсії відвідувачі ознайомились із основними напрямками роботи маркетолога, обладнанням, яке використовують маркетологи у своїй діяльності, прийняли участь […]

Читати далі...

Семінар з Індустріальним Ґендерним Комітетом з Реклами

26-28 липня завідувачка кафедрою маркетингу Тетяна Борисова прийняла участь у семінарі «Cтратегічна сесія ІГКР: напрацювання нових інструментів ІГКР для воєнного та післявоєнного періодів», організована Індустріальним Ґендерним Комітетом з Реклами в партнерстві з FES-Ukraine. На семінарі Тетяна Борисова представила освітні практики студентів ЗУНУ у сфері реклами, лабораторію нейромаркетингу та реклами ЗУНУ, діяльність колективу кафедри маркетингу у сфері протидії дискримінаційній рекламі в […]

Читати далі...

Конкурс кваліфікаційних робіт з маркетингу

Магістрантка групи МАРКм-21 Паращук Анастасія отримала диплом ІІ-го ступеня як переможець Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт зі спеціальності «Маркетинг» в 2022-2023 н.р., що пройшов на базі Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту. Її науковий керівник, доцент кафедри маркетингу, доцент Світлана Хрупович отримала подяку за наукову підготовку магістрантки.

Читати далі...

Конференція – 2023

Запрошуємо науково-педагогічних працівників, молодих вчених, аспірантів, докторантів, студентів та практиків взяти участь у роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи», яка відбудеться на базі кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету Форма проведення: дистанційна. Робочі мови конференції: українська, англійська. 26-27 травня 2023 року. Тематичні секції: Секція 1. Проблеми і перспективи нейромаркетингу. Секція 2. Новітні теорії і […]

Читати далі...