Навчання в міжнародній компанії з маркетингових досліджень “NielsenIQ”

Студенти-маркетологи класичного університету Тернополя Леонова Ірина (МАРК-41) та Павелко Валентин (МАРК-21) пройшли всеукраїнський відбір і успішно закінчили навчання в  освітньому проекті міжнародної дослідницької компанії NielsenIQ, яке тривало протягом березня – травня 2021 р. в режимі онлайн. Студенти мали можливість спілкуватись з експертами у сфері маркетингу, працювати з реальними кейсами. Проекти виконувались у команді студентів з різних університетів України, передбачали пошук […]

Читати далі...

Digital Marketing Day

27 травня відбувся Digital Marketing Day.  Під час круглого столу на тему: «Перспективи підготовки Інтернет-маркетологів: кого потребують роботодавці» обговорили чи є майбутнє в SMM, яких спеціалістів-маркетологів  потребує ринок, що повинен вміти і знати сучасний випускник університету розповіли практики сфери Інтернет-маркетингу Світлана Власюк, Людмила Лукіян, Діана Малолєткіна та Юлія Щербина. Студенти-першокурсники груп МАРК-11 та МАРК-12 мали можливість позмагатись інтелектуально та фізично […]

Читати далі...

Збір макулатури та чорновиків!

Шановні студенти! Кафедра маркетингу запрошує приєднатись до екоініціативи із збору макулатури. Підійдуть чорновики, старі газети, журнали, книжки, коробки. До 1 червня приносьте макулатуру на кафедру маркетингу лаборанту Наталі Миколаївні. Виручені від здачі кошти підуть на розхідні матеріали та дрібне обладнання для нейролабораторії (петличні мікрофони, лампи для фотобоксів, штативи)

Читати далі...

Вступ 2021: ЗНО

Вступ 2021 на 1 курс: – ЗНО ОБОВ’ЯЗКОВЕ: Укр.мова і література; Математика; – ЗНО ВИБІРКОВЕ: Іноземна мова або Географія або Історія України або Біологія або Фізика або Хімія  

Читати далі...