Екскурсія до лабораторії нейромаркетингу та реклами ЗУНУ

Колектив кафедри маркетингу класичного університету проводить безкоштовні екскурсії до лабораторії нейромаркетингу та реклами для учнів шкіл та студентів коледжів. Так, нещодавно на екскурсію в лабораторію завітали студенти трьох коледжів: Галицького коледжу імені В.Чорновола, Тернопільського коледжу харчових технологій і торгівлі, ФКЕПІТ ЗУНУ. Під час екскурсії відвідувачі ознайомились із основними напрямками роботи маркетолога, обладнанням, яке використовують маркетологи у своїй діяльності, прийняли участь у майстер-класі із нейромаркетингу про вплив шоколаду, гормонів, емоцій на поведінку споживачів, дізнались про особливості аромамаркетингу і як він впливає на продажі відомих брендів, протестували аромарідини та ефірні олії, доречні для певних видів бізнесу. Серед понад 60 аромарідин та олій, наприклад, є запах «Новий автомобіль», «Шкіра», «Свіжа бавовна», «Різдво», «Креатив», «Мохіто», «Глінтвейн», «Енергія», «Хліб», «Шоколадний брауні» та інші. Екскурсія допомагає ознайомитись з роботою маркетолога та обрати спеціальність до душі.
Запрошуємо на екскурсії у 2024 році. Екскурсія триває 1 годину, група учасників – до 15 осіб, з організаційних питань звертайтесь на кафедру маркетингу ЗУНУ (к.3108, +380957171933)


Опубліковано в рубриці Новини.