Семінар з Індустріальним Ґендерним Комітетом з Реклами

26-28 липня завідувачка кафедрою маркетингу Тетяна Борисова прийняла участь у семінарі «Cтратегічна сесія ІГКР: напрацювання нових інструментів ІГКР для воєнного та післявоєнного періодів», організована Індустріальним Ґендерним Комітетом з Реклами в партнерстві з FES-Ukraine. На семінарі Тетяна Борисова представила освітні практики студентів ЗУНУ у сфері реклами, лабораторію нейромаркетингу та реклами ЗУНУ, діяльність колективу кафедри маркетингу у сфері протидії дискримінаційній рекламі в Тернопільській області.
Захід зібрав очільників регіональних представництв Комітету, представників ДПСС, освітян сфери маркетингу рекламного сектору та юристів.
Протягом трьох днів учасники заходу мали можливість:
‒ представити результати діяльності своїх підрозділів;
‒ обмінятися досвідом та техніками протидії появі дискримінаційного рекламного контенту;
‒ ознайомитися із змінами в чинному рекламному законодавстві;
‒ дослідити використання сексистського контенту в соціальній рекламі та у комунікаціях волонтерських об’єднань;
‒ розробити хед-лайни у громадських комунікаціях;
‒ обговорити експертні заключення ІГКР через призму змін в рекламному законодавстві України.
У фокусі Стратегічної сесії був також аналіз тенденцій змін рекламного контенту із початком повномасштабного вторгнення. Було виокремлено та проаналізовано ключові тематичні та структурні зміни в рекламних сюжетах, визначено коло найбільш активних на сьогодні рекламодавців, напрацьовані можливі алгоритми для подальшої плідної співпраці.
Щиро вдячні всім учасникам за плідну роботу та Збройним Силам України за можливість зустрітися в офлайн форматі.

Опубліковано в рубриці Новини.