23-24 травня за ініціативи колективу кафедри маркетингу Факультет економіки та управління – ЗУНУ відбулась ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених «НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ».
З вітальним словом до учасників виступив в.о.декана факультету економіки та управління Андрій КОЦУР.
Пленарне засідання відкрила Олена АНДРІЄНКО, заступник директора з правових питань Publicis Groupe Ukraine, членкиня Експертного комітету з питань розвитку сфери штучного інтелекту в Україні при Міністерстві цифрової трансформації України, членкиня Наглядової ради Всеукраїнської Рекламної Коаліції (м.Київ) з доповіддю на тему “ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПРАВОВІ ОРІЄНТИРИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ”. Продуктивну дискусію також викликала доповідь Тетяни БОРИСОВОЇ, завідувачки кафедри маркетингу ЗУНУ, д.е.н., професора на тему “ДИСКРИМІНАЦІЯ В РЕКЛАМІ: НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ”.
На пленарному засіданні блискуче виступили студенти Богдан ВІРИК (ПТ-31, ЗУНУ) з доповіддю “ВПЛИВ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ДОФАМІНОВУ СИСТЕМУ: СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ У ФОКУСІ”, Вікторія АНДРЕЄВА (МАРК-21, ЗУНУ) з доповіддю “МОТИВУВАННЯ У ПОВЕДІНЦІ СПОЖИВАЧІВ”, Софія БІЛА (МАРК-21, ЗУНУ) з доповіддю “РОЛЬ РЕКЛАМИ ПРИ ФОРМУВАННІ ДУМОК СПОЖИВАЧІВ”, Анастасія БУРА (МАРК-21, ЗУНУ) з доповіддю “ЗМІНА СТРУКТУРИ СПОЖИВЧОГО РИНКУ”, Юлія КРИВЕЦЬКА (МАРК-21, ЗУНУ) з доповіддю “ФОРМУВАННЯ ДУМОК СПОЖИВАЧІВ”, Анастасія КРАВЕЦЬ (МАРК-21, ЗУНУ) з доповіддю “ТРУДНОЩІ РОЗУМІННЯ МОТИВАЦІЇ СПОЖИВАЧА”, Дарія ЛІХОША (МАРК-21, ЗУНУ) з доповіддю “ВПЛИВ КУЛЬТУРИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ”, Христина ОНИШКІВ (МАРК-21, ЗУНУ) з доповіддю “ГЕНДЕРНІ СТЕРЕОТИПИ В РЕКЛАМІ: ВПЛИВ НА СПОЖИВАЦЬКУ ПОВЕДІНКУ”, Артем ЦЮРУПІЙ (МАРК-21, ЗУНУ) з доповіддю “ЕМОЦІЙНИЙ ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА”.
ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених «НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»
Опубліковано в рубриці Наукові конференції, Новини.