Конкурс відео “Моя спеціальність – найкраща!”

Відбулось! Оголошено результати конкурсу відео серед маркетологів всіх курсів “Моя спеціальність – найкраща!”. Переможці у номінаціях: 5 курс – за елегантність і статусність; 4 курс – за найбільшу кількість переглядів і кліпмейкерство; 3 курс – за найбільшу кількість уподобань і режисуру; 2 курс – за креативність і світлові ефекти; 1 курс – за вдалу першу спробу і сценарій; 6 курс […]

Читати далі...

У гостях – маркетолог Радехівського цукрового заводу

21 листопада в рамках вивчення дисципліни “Поведінка споживача” відбулась зустріч студентів-маркетологів 3 курсу з маркетологом найбільшого у Західній Україні цукрозаводу – “Радехівський цукор” Світлана Власюк. Світлана розповіла про організацію маркетингової діяльності на підприємстві, а також багато цікавого про “Радехівський цукор”, дала корисні поради для майбутніх маркетологів, нагородила найдопитливіших студентів брендованими сувенірами. Декан ФЕУ Віктор Островерхов підкреслив необхідність співпраці університету з […]

Читати далі...

Розробити туристичний продукт? Легко!

Розробити туристичний продукт? Легко! Наша студентка Ірина Леонова, група МАРК-21 згенерувала ідею для гостей міста та оформила її у “4Р” маркетингу. Запрошуємо на екскурсію до Файного міста Тернопіль!

Читати далі...

Маркетинг ТНЕУ у підземеллі замку

У рамках комплексного практичного індивідуального завдання студенти-маркетологи (МАРК-21, МАРК-31) разом з викладачами кафедри маркетингу к.е.н. Іванечко Н.Р. та к.е.н. Дударом В.Т. відвідали підземелля Тернопільського замку, спустилися у підземну крипту Катедри та піднялися 88 кам’яними сходинками на її оглядову вежу, що дало змогу побачити, як виглядає Тернопіль з висоти 22 метри. Студенти повинні розробити тур вихідного дня у “Файне місто Тернопіль” […]

Читати далі...