22 листопада 2017 року в корпусі № 3, за підтримки ректора Тернопільський національний економічний університет Андрій Крисоватий, Центр працевлаштування та випускників ТНЕУ спільно з кафедрою підприємництва, торгівлі та маркетингу ТНЕУ відбулась зустріч студентів і випускників університету із представниками мережі супермаркетів Сільпо. Детальніше про роботу тут ➡️ https://goo.gl/Pg24s2 Пропонуємо Вашій увазі фотозвіт даної зустрічі.
Читати далі...Новини
Новини кафедри маркетингу ТНЕУ
Зустріч з бізнес-тренером, підприємцем, к.е.н. Оленою Дейнекою
21 листопада з ініціативи к.е.н., доцента кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу ТНЕУ Галина Заячковська відбулась зустріч бізнес-тренера, підприємця, к.е.н. Олена Дейнека зі студентами групи МАРК-31. Було розглянуто та продискутовано актуальні питання мерчандайзингу.
Читати далі...Участь у конференції у Київському національному університеті технологій та дизайну
9 листопада дев’ятеро студенів групи МАРК-31 і д.е.н., завідувач кафедрою підприємництва, торгівлі та маркетингу Борисова Т.М. за підтримки проректора з науково-педагогічної роботи (міжнародна діяльність) д.е.н., проф. Монастирського Г.Л. прийняли участь у Всеукраїнській науковій конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» (Київський національний університет технологій та дизайну). Команда з ТНЕУ представила 10 […]
Читати далі...Відбувся майстер-клас на тему “Інтернет-маркетинг та нейролінгвістичне програмування”
9 листопада к.е.н., доцент Заячковська Г.А., к.е.н. Турчин Л.Я. та студентка групи МАРКм-11 Половищак Т. провели майстер-клас на тему “Інтернет-маркетинг та нейролінгвістичне програмування: як впливати на інших в соцмережах” для учнів шкіл та студентів коледжів м. Тернополя. Після майстер-класу відбулась жвава дискусія між учасниками. Слухачі висловили бажання і надалі відвідувати такі майстер-класи!
Читати далі...Серед 772 маркетологів з усієї України – представники з ТНЕУ
З 2 по 5 листопада завідувач кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу д.е.н. Борисова Т.М. разом із студенткою групи МАРКм-11 Терезою Половищак були слухачами унікальної освітньої програми із інноваційних маркетингових та PR інструментів, брендингу, просуванню товарів і послуг, котру провели 28 спікерів-практиків успішних українських і зарубіжних брендів (Red Bull, WOG, eBay, «Орел и решка», група «Ленінград», PornHub, Нова Пошта, […]
Читати далі...