15 вересня студенти-маркетологи 1, 2 і 3 курсів ФЕУ прийняли участь у виїзній практичній екскурсії із своїми кураторами (д.е.н. Борисовою Т.М., к.е.н. Іванечко Н.Р.) у м. Львів, де вивчали організацію маркетингової діяльності ІТ-академії «Логос», відвідали секцію маркетингової літератури на 24-му «Форумі видавців у Львові» у львівському Палаці Мистецтв та ознайомилися з історичними і культурними пам’ятками міста Лева.
Читати далі...Новини
Новини кафедри маркетингу ТНЕУ
Угода про подвійні дипломи з Społeczną Akademią Nauk
Шановні майбутні магістри! У нас Ви маєте можливість отримати диплом європейського зразка у рамках системи подвійних дипломів, оскільки підписано угоду між ТНЕУ і Społeczną Akademią Nauk (Польща) про можливість такої співпраці саме для випускників нашої кафедри.
Читати далі...Вітаємо Собко Ольгу Миколаївну!
Вітаємо Собко Ольгу Миколаївну з успішним захистом докторської дисертації! 29 червня 2017 року відбувся захист докторської дисертації Собко Ольги Миколаївни на тему: «Теоретико-методологічні домінанти розвитку інтелектуального капіталу в процесі креації вартості підприємства» за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Науковий консультант: д.е.н, проф., Гринчуцький В. І.
Читати далі...Викладач кафедри на засідання підкомісії МОН України
26 червня на базі Київського національного торговельно-економічного університету відбулось чергове засідання підкомісії “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність” Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України. Членом підкомісії є доцент нашої кафедри Бойчик І.М. Предмет обговорення – розробка проекту стандарту Доктора філософії з цієї спеціальності. Розроблений проект скерований на експертизу в МОН України.
Читати далі...Сучасні вимоги працедавців до фахівців з маркетингу
26 червня 2017 р. у читальному залі бібліотеки ТНЕУ відбувся круглий стіл на тему: „Сучасні вимоги працедавців до фахівців з маркетингу”, організований кафедрою підприємництва, торгівлі та маркетингу факультету економіки та управління. Були розглянуті такі питання: Презентація результатів маркетингового дослідження вимог працедавців Тернопільщини до знань і вмінь фахівців з маркетингу. Виявлення та обговорення актуальних проблем підготовки фахівців з маркетингу для регіонального […]
Читати далі...