7 листопада 2018 року студенти 2, 3 і 5 курсів спеціальності «Маркетинг», а також викладачі кафедри маркетингу відвідали сучасне бюджетоформуюче підприємство, пізнаваний бренд не тільки у регіоні, а і в Україні – ТОВ «Микулинецький Бровар». На базі цієї компанії відбулося виїзне засідання Клубу маркетологів, яке разом провели керівник відділу маркетингу Лілія Дудар, технологи виробництва, долучилися викладачі та студенти.
Мета такого заходу полягає не лише у ознайомчій екскурсії на цікаве сучасне європейське виробництво, а і у формуванні спеціальних фахових компетентностей майбутнього випускника – маркетолога.
Студенти отримали відповіді на запитання, які давно їх цікавили, а саме:
- як працює маркетингова служба на підприємстві, яка її організаційна структура, з ким взаємодіє в процесі комунікації;
- як проводяться маркетингові дослідження, яка частка ринку підприємства в Україні, перспективи виходу на зовнішні ринки;
- як вдалося успішно провести ребрендинг всього асортименту продукції цієї торгівельної марки і збільшити кількість споживачів?
Також доволі цікавою і змістовною була за програмою організована екскурсія, що дало можливість студентам вивчити етапи виробництва від закупівлі сировини до розливу продукції у тару та відвантаження її для транспортування за межі підприємства. Крім основного виробництва, також була можливість побачити як організоване складське господарство пивоварного заводу, допоміжне господарство та суміжні цехи, а саме ректифікаційний цех, ставки, де вирощують короп і форель, пакувальний цех. Всі ці знання, а також маса позитивних емоцій, отримані при спілкуванні із професійним колективом ТОВ «МИКУЛИНЕЦЬКИЙ БРОВАР», згенерують основні вектори студентів спеціальності «Маркетинг» до успішного засвоєння фахових дисциплін, здачі іспитів, а для магістрів також і подальшого опрацювання програми переддипломної практики.