Майстер-клас “Стратегічні та маркетингові інструменти для бізнесу”

“Швидше… Зручніше… Простіше…Безпечніше…Дешевше”? – тренд на ринку сьогодні. А завтра❓ Яку стратегію і які маркетингові інструменти вибрати ? визначали викладач кафедри маркетингу ТНЕУ Олена Борисяк та представники бізнесу на майстер-класі “Стратегічні та маркетингові інструменти для бізнесу”, спікером якого був керівник ТОВ “Арія Моторс”, консультант зі стратегії та маркетингу бізнесу Іван Бойко. На прикладі досвіду компанії “HONDA” було розглянуто стратегію навчання […]

Читати далі...

Поради першокурсникам

5 порад першокурсникам від Юлії Процишин, куратора групи: №1 ✅Не хвилюйся! У перші дні й навіть тижні навчання ти напевно будеш відчувати розгубленість – все навколо незнайоме. Це абсолютно нормальний стан, пов’язаний з адаптацією до нових обставин, що дуже скоро пройде. ?Але поки ти погано орієнтуєшся в лабіринтах коридорів і нумерації аудиторій, візьми собі за правило виходити з дому (або […]

Читати далі...

Участь у Хакатоні, Київ

?8 червня маркетологи 2 курсу Ірина Леонова, Максим Цимбалюк, Богдана Міщук разом з куратором доц. Н.Р. Іванечко прийняли участь у фінальному відборі проектів Хакатону соціального підприємництва, м. Київ (Кухня Соціального Підприємництва)! ❤️Вітаємо команду, проект якої із підвищення рівня знань із іноземної мови у сільській місцевості увійшов до 9 кращих із 35 проектів з усієї України! ❤️Дякуємо за підтримку Першому проректору […]

Читати далі...

Конкурс відеороликів

17 травня відбулось нагородження переможців конкурсу відеороликів, яке проводила кафедра маркетингу ТНЕУ (ФЕУ). У конкурсі прийняли участь 20 команд із коледжів та шкіл, серед них студенти Гусятинського коледжу ТНТУ ім.І.Пулюя, Хмельницького політехнічного коледжу НУ «Львівська політехніка», Чортківського коледжу економіки та підприємництва ТНЕУ, Галицького коледжу ім. В.Чорновола, ДВНЗ “Тернопільський коледж харчових технологій та торгівлі”, КЕПІТ ТНЕУ, учні шкіл Тернополя. Відео презентували […]

Читати далі...