Майстер-клас “Стратегічні та маркетингові інструменти для бізнесу”

“Швидше… Зручніше… Простіше…Безпечніше…Дешевше”? – тренд на ринку сьогодні.
А завтра❓ Яку стратегію і які маркетингові інструменти вибрати ? визначали викладач кафедри маркетингу ТНЕУ Олена Борисяк та представники бізнесу на майстер-класі “Стратегічні та маркетингові інструменти для бізнесу”, спікером якого був керівник ТОВ “Арія Моторс”, консультант зі стратегії та маркетингу бізнесу Іван Бойко.
На прикладі досвіду компанії “HONDA” було розглянуто стратегію навчання щодо завоювання ринку мотоциклів США: “Дій…Помиляйся…Змінюй.. Знову дій… Досягай цілей…”
☑️ Уривок зі звіту BCG ?: “Філософія японських фірм полягає в тому, що високі обсяги випуску однієї моделі забезпечують потенціал для високої продуктивності ? як результат використання дорогих, високоавтоматизованих технологій. Отже, їх ринкові стратегії націлені на досягнення високих обсягів випуску моделей – цим і пояснюється їхнє зростання і завоювання своєї ринкової ніші.”

Опубліковано в рубриці Новини.