9 листопада дев’ятеро студенів групи МАРК-31 і д.е.н., завідувач кафедрою підприємництва, торгівлі та маркетингу Борисова Т.М. за підтримки проректора з науково-педагогічної роботи (міжнародна діяльність) д.е.н., проф. Монастирського Г.Л. прийняли участь у Всеукраїнській науковій конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» (Київський національний університет технологій та дизайну). Команда з ТНЕУ представила 10 […]
Читати далі...Новини
Новини кафедри маркетингу ТНЕУ
Відбувся майстер-клас на тему “Інтернет-маркетинг та нейролінгвістичне програмування”
9 листопада к.е.н., доцент Заячковська Г.А., к.е.н. Турчин Л.Я. та студентка групи МАРКм-11 Половищак Т. провели майстер-клас на тему “Інтернет-маркетинг та нейролінгвістичне програмування: як впливати на інших в соцмережах” для учнів шкіл та студентів коледжів м. Тернополя. Після майстер-класу відбулась жвава дискусія між учасниками. Слухачі висловили бажання і надалі відвідувати такі майстер-класи!
Читати далі...Серед 772 маркетологів з усієї України – представники з ТНЕУ
З 2 по 5 листопада завідувач кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу д.е.н. Борисова Т.М. разом із студенткою групи МАРКм-11 Терезою Половищак були слухачами унікальної освітньої програми із інноваційних маркетингових та PR інструментів, брендингу, просуванню товарів і послуг, котру провели 28 спікерів-практиків успішних українських і зарубіжних брендів (Red Bull, WOG, eBay, «Орел и решка», група «Ленінград», PornHub, Нова Пошта, […]
Читати далі...Чергове засідання Клубу підприємців і маркетологів
Гостем нашого Клубу підприємців і маркетологів був випускник Факультет економіки та управління – ТНЕУ, практик, успішний трейдер Володимир Яворський. Він розповів, як працюють валютні біржі, основні інструменти Інтернет-трейдингу, помилки новачків, тенденції біржової справи у Інтернет. Дякуємо Іванечко Н.Р. за організацію засідання Клубу.
Читати далі...Міжнародний день маркетолога
З нагоди міжнародного Дня маркетолога кафедра підприємництва, торгівлі та маркетингу провела серію уроків маркетингу у школах міста, out-door заход із підвищення обізнаності із маркетингом серед тернополян, прийняла участь у Фестивалі соціальної реклами (ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій та торгівлі») та разом із студентами-маркетологами групи МАРК-31 провела квест, учасниками якого стали студенти ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій та торгівлі», […]
Читати далі...