Студенти-маркетологи класичного університету Тернополя Леонова Ірина (МАРК-41) та Павелко Валентин (МАРК-21) пройшли всеукраїнський відбір і успішно закінчили навчання в освітньому проекті міжнародної дослідницької компанії NielsenIQ, яке тривало протягом березня – травня 2021 р. в режимі онлайн. Студенти мали можливість спілкуватись з експертами у сфері маркетингу, працювати з реальними кейсами. Проекти виконувались у команді студентів з різних університетів України, передбачали пошук трендвочів, проведення досліджень, аналіз даних, створення презентацій, представлення ментору та отримання фідбеку.
Заняття в NielsenIQ Academy – спільний освітній проект міжнародної дослідницької компанії NielsenIQ в колаборації з КНЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу», членами якої є колектив кафедри маркетингу ЗУНУ.
Навчання в міжнародній компанії з маркетингових досліджень “NielsenIQ”
Опубліковано в рубриці Новини.