27 травня відбувся Digital Marketing Day.
Під час круглого столу на тему: «Перспективи підготовки Інтернет-маркетологів: кого потребують роботодавці» обговорили чи є майбутнє в SMM, яких спеціалістів-маркетологів потребує ринок, що повинен вміти і знати сучасний випускник університету розповіли практики сфери Інтернет-маркетингу Світлана Власюк, Людмила Лукіян, Діана Малолєткіна та Юлія Щербина.
Студенти-першокурсники груп МАРК-11 та МАРК-12 мали можливість позмагатись інтелектуально та фізично у тематичному квесті на території студмістечка класичного університету, виконували експрес-практичні завдання у лабораторії нейромаркетингу та реклами ЗУНУ.
Під гаслом «Переходь на цифру – позбудься мотлоху» завершився збір макулатури серед студентів-маркетологів, виручені від макулатури кошти будуть використані для лабораторії нейромаркетингу та реклами (лампи і додаткові штативи фотософтів для предметної зйомки).