Наукова конференція

Запрошуємо на І Всеукраїнську науково-практичну конференцію студентів, аспірантів та молодих вчених з міжнародною участю «Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту: актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення» (19-20 квітня 2018 р.). Участь безкоштовна. Инф_лист_конференція ТНЕУ

Читати далі...

Конкурс творчих робіт

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!       З метою розвитку креативності, критичного мислення та комунікацій  запрошуємо учнівську молодь Тернопільської області прийняти участь у конкурсі творчих робіт ««Розумний» громадський транспорт Тернопільщини», який відбудеться 20 квітня 2018 року у приміщенні ТНЕУ (м. Тернопіль, вул. Львівська, 11). Час і номер залу буде повідомлені учасникам додатково.      Конкурс проводиться кафедрою маркетингу Тернопільського національного економічного університету за […]

Читати далі...

Участь у конференції у Київському національному університеті технологій та дизайну

     9 листопада дев’ятеро студенів групи МАРК-31 і д.е.н., завідувач кафедрою підприємництва, торгівлі та маркетингу Борисова Т.М. за підтримки проректора  з науково-педагогічної роботи (міжнародна діяльність) д.е.н., проф. Монастирського Г.Л. прийняли участь у Всеукраїнській науковій конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» (Київський національний університет технологій та дизайну).      Команда з ТНЕУ представила 10 […]

Читати далі...

Регіональна студентська науково-практична конференція

Безкоштовна участь у ІІ Регіональній студентській науково-практичній конференції «Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку», ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі».

Читати далі...

Відбулась Х студентська науково-практична конференція

4 березня відбулась Х студентська науково-практична конференція у ДВНЗ “Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі”. Доповідачі яскраво і творчо представили результати наукових робіт, які містили результати виконаних маркетингових досліджень, проведених експертиз, аналітичних розвідок.

Читати далі...