Екскурсія в Одеський морський порт

18-19 квітня 11 студентів-маркетологів 1, 2, 3 курсів бакалаврату та магістратури і викладачі кафедри маркетингу ТНЕУ прийняли участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції: “Маркетинг: виклики та рішення”, яка проходила в Одеському національному економічному університеті.
Виступили:
завідувач кафедрою д.е.н. Борисова Тетяна Михайлівна з доповіддю “Актуальні проблеми застосування пошукового маркетингу на вітчизняних підприємствах”;
студент 3-го курсу Мартинів Тарас з доповіддю “Засади створення клубу маркетолога у вищих навчальних закладах (на прикладі Тернопільського національного економічного університету”;
студентка 2-го курсу Леонова Ірина з доповіддю “Сучасний інструментарій маркетингу”;
студентка 1-го курсу Обшарська Олена з доповіддю “Маркетингові інновації в туристичному бізнесі”.
У роботі конференції також прийняли участь
доцент кафедри Світлана Євгенівна Хрупович з доповіддю “Використання методу гейміфікації в онлайн-спільнотах клієнтів”;
доцент кафедри Неля Ростиславівна Іванечко з доповіддю “Сучасний інструментарій маркетингу”;
студентка 1-го курсу Мочурад Юля з доповіддю “Застосування маркетингових технологій в готельному бізнесі”;
студентка 1-го курсу Лабунська Ілона з доповіддю “Тенденції розвитку професії SMM-менеджера”;
студентка 1-го курсу Діана Кернична з доповіддю “Застосування маркетингових інструментів при пересуванні юридичних послуг”, а також студенти 2-го курсу Білоус Юрій, Максим Цимбалюк, Дудич Богдан, Хащова Настя, Богдана Міщук.
Величезне дякуємо завідувачу кафедри маркетингу Одеського національного економічного університетуд.е.н., проф. Ирині Львівні Литовченко за гостинність!

Опубліковано в рубриці Новини.