Серед 772 маркетологів з усієї України – представники з ТНЕУ

    З 2 по 5 листопада завідувач кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу д.е.н. Борисова Т.М. разом із студенткою групи МАРКм-11 Терезою Половищак були слухачами унікальної освітньої програми із інноваційних маркетингових та PR інструментів, брендингу, просуванню товарів і послуг, котру провели 28 спікерів-практиків успішних українських і зарубіжних брендів (Red Bull, WOG, eBay, «Орел и решка», група «Ленінград», PornHub, Нова Пошта, […]

Читати далі...

Чергове засідання Клубу підприємців і маркетологів

   Гостем нашого Клубу підприємців і маркетологів був випускник Факультет економіки та управління – ТНЕУ, практик, успішний трейдер Володимир Яворський. Він розповів, як працюють валютні біржі, основні інструменти Інтернет-трейдингу, помилки новачків, тенденції біржової справи у Інтернет. Дякуємо Іванечко Н.Р. за організацію засідання Клубу.

Читати далі...

Міжнародний день маркетолога

     З нагоди міжнародного Дня маркетолога кафедра підприємництва, торгівлі та маркетингу провела серію уроків маркетингу у школах міста, out-door заход із підвищення обізнаності із маркетингом серед тернополян, прийняла участь у Фестивалі соціальної реклами (ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій та торгівлі») та разом із студентами-маркетологами групи МАРК-31 провела квест, учасниками якого стали студенти ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій та торгівлі», […]

Читати далі...

Круглий стіл до Дня підприємця

10 жовтня, з нагоди Дня підприємця секцією “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність” кафедрою підприємництва, торгівлі та маркетингу ТНЕУ організований круглий стіл «ПІДПРИЄМНИЦТВО: РЕАЛІЇ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ КОЖНОГО» за участю відомого Тернопільського підприємця, радника міського голови Ольги Шахін, підприємця Володимира Гамівки та керівника сектору державної регуляторної служби у Тернопільській області Михайла Парія. Жвава дискусія викликала зацікавленість з боку студентів усіх курсів спеціальності “Підприємництво, […]

Читати далі...

Надаємо послуги

Колектив кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу ТНЕУ надає такі види послуг: проведення маркетингових досліджень; аналіз кон’юнктури ринку у розрізі галузей народного господарства; розробка бізнес-планів комерційних та соціальних проектів; розробка маркетингових програм; розробка інвестиційних проектів розвитку підприємства; розробка маркетингової стратегії підприємства; Інтернет-маркетинг. Крім цього, пропонуємо широкий спектр класичних навчально-методичних послуг, що включає проведення лекцій, семінарів, тренінгів тощо, а також розробку навчальних […]

Читати далі...