Відеолекцію завідувача кафедрою д.е.н. Борисової Т.М. на тему: “Маркетинг некомерційних суб’єктів” можна переглянути за посиланням: https://goo.gl/pAiSrk Презентацію лекції можна скачати тут: Лекція Борисової Т.М., ТНЕУ, ФЕУ
Читати далі...Category Archives: Новини
Новини кафедри маркетингу ТНЕУ
Конкурс творчих робіт
ШАНОВНІ КОЛЕГИ! З метою розвитку креативності, критичного мислення та комунікацій запрошуємо учнівську молодь Тернопільської області прийняти участь у конкурсі творчих робіт ««Розумний» громадський транспорт Тернопільщини», який відбудеться 20 квітня 2018 року у приміщенні ТНЕУ (м. Тернопіль, вул. Львівська, 11). Час і номер залу буде повідомлені учасникам додатково. Конкурс проводиться кафедрою маркетингу Тернопільського національного економічного університету за […]
Читати далі...Засідання Клубу маркетологів
Відбулось чергове засідання Клубу маркетологів (Факультет економіки та управління – ТНЕУ). Гостем був Михайло Гросуляк – відомий ресторатор, власник САМоГОНна Ресторація, успішний бізнесмен, котрий розповів про позитивну енергетику старовинних речей, свій шлях як бізнесмена, підкреслив, що українське – найкраще, потрібно не їхати за кордон, а бачити можливості у власній країні! Гросуляк […]
Читати далі...Екскурсія офісом eMagicOne
29 листопада студенти-маркетологи Кафедра маркетингу ТНЕУ (Факультет економіки та управління – ТНЕУ) прийняли участь у екскурсії офісом eMagicOne. Дякуємо керівнику відділу маркетингу Oksana Semenyuk та Inna Drayuk за можливість побачити де і як працюють та відпочивають працівники eMagicOne, цікаве спілкування і практичні поради для майбутніх Інтернет-маркетологів!
Читати далі...Екскурсія у маркетинговий центр «Далі»
30 листопада студенти-маркетологи Кафедра підприємництва, торгівлі та маркетингу ТНЕУ (Факультет економіки та управління – ТНЕУ) відвідали маркетинговий центр «Далі». Директор маркетингового агенства Андрій Богданович Буяк (Andriy Buyak) поділився досвідом роботи, дав практичні поради та розкрив деякі таємниці маркетингу. Також студенти мали змогу допомогти з створенням слогану для однієї із компаній, з якою працює агент ство.
Читати далі...


