Використання штучного інтелекту в маркетингу

18 травня кафедра маркетингу класичного університету спільно із кафедрою маркетингу Полтавського університету економіки і торгівлі, а також кафедрою реклами та зав’язків з громадськістю Національного авіаційного університету провели круглий стіл на тему: «Використання штучного інтелекту в маркетингу»
Було заслухано і обговорено такі доповіді:
1. Хрупович Світлана Євгенівна, к.е.н., доцент кафедри маркетингу, Західноукраїнський національний університет,
«ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: СИСТЕМНЕ РОЗУМІННЯ СТУДЕНТАМИ В ОСВІТНІЙ ПРОГРАМІ «МАРКЕТИНГ»;
2. Процишин Юлія Тарасівна, к.е.н., старший викладач кафедри маркетингу,
Західноукраїнський національний університет,
«АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ЧАТ-БОТА»;
3. Ревасевич Віталій, Західноукраїнський національний університет,
«ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В МАРКЕТИНГУ ЗАКЛАДІВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ»;
4. Відоменко Аліна та Гуляницький Олександр, Національний авіаційний університет,
«ВІРТУАЛЬНІ ІНФЛЮЕНСЕРИ У МАРКЕТИНГУ»;
5. Торяник Валерія, Полтавський університет економіки і торгівлі,
«ЧАТ-БОТИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ В МАРКЕТИНГУ»;
6. Даценко Назар, Полтавський університет економіки і торгівлі,
«ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ»;
7. Куцан Олена Іванівна, старший викладач кафедри реклами і зв’язків з громадськістю, Національний авіаційний університет,
«ЦИФРОВЕ МАЙБУТНЄ ФЕШН БРЕНДІВ: МЕТАВСЕСВІТ, ЦИФРОВА МОДА ТА NFT».

Опубліковано в рубриці Новини.