Відкрита лекція з нейромаркетингу для студентів Полтавського університету економіки та торгівлі

20 квітня відбулась відкрита онлайн лекція з нейромаркетингу для студентів-маркетологів 1-4 курсів Полтавського університету економіки і торгівлі. Лекцію провела завідувач кафедрою маркетингу ЗУНУ д.е.н., професор Тетяна БОРИСОВА.
У рамках обміну досвідом між університетами було презентовано освітні техніки кафедри маркетингу при вивченні дисципліни «Нейромаркетинг» та проведено відеоекскурсію лабораторією нейромаркетингу та реклами ЗУНУ, презентовано практичні можливості для нейродосліджень платформи NeuroLab від партнера класичного університету CoolTool.
Завідувач кафедри маркетингу ПУЕТ д.е.н., професор Наталя КАРПЕНКО та гарант програми к.е.н., доц. Марина ІВАННІКОВА відзначили високий рівень технічного забезпечення навчального процесу студентів спеціальності «Маркетинг» Західноукраїнського національного університету, цікаві освітні практики, поділились освітніми практиками навчального процесу в ПУЕТ та підкреслили важливу роль таких міжуніверситетських заходів у підготовці професійних маркетологів для відбудови економіки України.
Надалі така міжуніверситетська співпраця планується поглиблюватись у формі академічної мобільності, обміну досвідом та спільних наукових заходів.

Опубліковано в рубриці Новини.