Практична з нейромаркетингу – у спортзалі!

У межах семінарського заняття з дисципліни “Нейромаркетинг” на тему: “Закони поведінки споживачів” студенти-маркетологи 4-го курсу не в аудиторії, а у спортзалі вивчали взаємозв’язок фізичних та емоційних реакцій людини, дію гормонів та нейромедіаторів на поведінку людини, а також опановували навички подолання тривожності, що дуже доречно у період складання випускних іспитів та вступу до магістратури.
Майстер-клас провела інструктор з пілатесу, реабілітолог та педагог-біолог Наталя Чеканова у спортивному клубі “Ендорфін”. Знання механізму дії гормонів і нейромедіаторів, а також особливостей емоційних станів споживачів допоможе майбутнім маркетологами краще розуміти цільову аудиторію клієнтів і формувати стратегію комунікації.
Було круто!!!

Опубліковано в рубриці Новини.