Відкрита лекція з нейромаркетингу для студентів Полтавського університету економіки та торгівлі

20 квітня відбулась відкрита онлайн лекція з нейромаркетингу для студентів-маркетологів 1-4 курсів Полтавського університету економіки і торгівлі. Лекцію провела завідувач кафедрою маркетингу ЗУНУ д.е.н., професор Тетяна БОРИСОВА. У рамках обміну досвідом між університетами було презентовано освітні техніки кафедри маркетингу при вивченні дисципліни «Нейромаркетинг» та проведено відеоекскурсію лабораторією нейромаркетингу та реклами ЗУНУ, презентовано практичні можливості для нейродосліджень платформи NeuroLab від партнера […]

Читати далі...

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В МАРКЕТИНГУ – НОВИЙ НАУКОВИЙ НАПРЯМОК КАФЕДРИ

У 21 столітті маркетологи мають величезні можливості створювати цінність для клієнтів і стейкхолдерів через інструментарій штучного інтелекту (ШІ) в контексті підвищення ефективності комунікацій. Неодноразово протягом 2020-2021 років на Економічних Форумах спеціалісти дійшли висновків відносно того, що: «Маркетинг стає тією сферою, яка найбільше використовує штучний інтелект». Маркетингові інструменти на основі ШІ дозволяють: – створювати сайти за допомогою спеціальних сервісів; – робити […]

Читати далі...

Фото емоції

Наші маркетологи фотографували різні емоції (радість, щастя, ностальгію, сум) та стани (натхнення, голод, мотивацію). Спробуйте відгадати де яка емоція) Голосування – тут https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeV5dkZw2LMaTcHOd7OoHM3I66O7VOw7xVxWO8W-UQ_5eheYA/viewform?usp=sf_link

Читати далі...