Організатори: ГО «АТОМ» та кафедра маркетингу ТНЕУ. Реєструйся, перемагай і забирай свій приз. Відеороботи виконуються в таких темах: «Змінити професію ніколи не пізно!» Професії майбутнього Роблю те, що люблю Моє життя – мій професійний вибір Твій погляд на професійне майбутнє Терміни проведення: подання роликів на конкурс – до 17 лютого; визначення та нагородження переможців у ТНЕУ – до 20 […]
Читати далі...Новини
Новини кафедри маркетингу ТНЕУ
Проекти з Tech StartUp School
Так, можливостей багато і їх потрібно ідентифікувати. У цьому нам допомагає коллаборація із інноваційною платформою для ідей Tech StartUp School від НУ «Львівська політехніка». Тренінг з підготовки стартапів для активних і креативних студентів – маркетологів провів керівник Стартап школи Подольчак Назар Юрійович. Ми отримали цікаву, професійну і пізнавальну менторську допомогу щодо пошуку ідей для генерування власних бізнесових пропозицій. Назар Юрійович […]
Читати далі...Міжнародне стажування
З 9 по 27 вересня 2019 року к.е.н. доцент кафедри маркетингу Неля Ростиславівна Іванечко пройшла стажування на базі Краківського економічного університету. 45 українських викладачів мали змогу перейняти досвід у польських колег. Зокрема, Prof. Jacek Klich розказував про польську систему вищої освіти під час перехідного етапу. Marek Benio, PhD, провів воркшопи “Мотивація студентів” та “Оксфордські дебати”. Anna Stanislawska-Mischke, MA, презентувала нові […]
Читати далі...Курси з Інтернет-маркетингу!
Запрошуємо на курси з Інтернет-маркетингу! Ви опануєте основи та отримаєте інструменти-сервіси: 1. Стратегія Інтернет-маркетингу 2. SEO (пошуковий маркетинг) 3. SMM (маркетинг у соцмережах) 4. Як запустити рекламу у Faсebook та Instagram 5. Е-mail-маркетинг 6. Контестна реклама (Google Adwords) 7. Обробка фотографії. 8. Гроузхакінг та нейромаркетинг Курси проводять практикуючі викладачі кафедри маркетингу та запрошені спеціалісти-Інтернет-маркетологи. Заняття відбуваються у комп’ютерних лабораторіях ТНЕУ, […]
Читати далі...Майстер-клас “Стратегічні та маркетингові інструменти для бізнесу”
“Швидше… Зручніше… Простіше…Безпечніше…Дешевше”? – тренд на ринку сьогодні. А завтра❓ Яку стратегію і які маркетингові інструменти вибрати ? визначали викладач кафедри маркетингу ТНЕУ Олена Борисяк та представники бізнесу на майстер-класі “Стратегічні та маркетингові інструменти для бізнесу”, спікером якого був керівник ТОВ “Арія Моторс”, консультант зі стратегії та маркетингу бізнесу Іван Бойко. На прикладі досвіду компанії “HONDA” було розглянуто стратегію навчання […]
Читати далі...