18 травня кафедра маркетингу класичного університету спільно із кафедрою маркетингу Полтавського університету економіки і торгівлі, а також кафедрою реклами та зав’язків з громадськістю Національного авіаційного університету провели круглий стіл на тему: «Використання штучного інтелекту в маркетингу». У заході прийняли участь викладачі та студенти всіх курсів спеціальності “Маркетинг”. Було заслухано і обговорено такі доповіді: 1. Хрупович Світлана Євгенівна, к.е.н., доцент кафедри […]
Читати далі...Новини
Новини кафедри маркетингу ТНЕУ
Обговорення освітніх програм із стейкхолдерами
16.05.22 відбулось обговорення векторів покращення освітніх програм спеціальності “Маркетинг” рівнів “бакалавр”, “магістр” та “доктор філософії” за участю стейкхолдерів, студентів, аспірантів, докторантів. В обговоренні прийняли участь стейклохдери програми: Людмила Лукіян – маркетолог і громадський діяч; Діана Малолєткіна – маркетолог, smm-ниця, блогер, організатор подій в MarketingHUB; Тетяна Четвертак – керівник комунальної установи ,,Центр аналітично-методичного та матеріально-технічного забезпечення розвитку освіти Тернопільської області», депутат […]
Читати далі...Відкрита лекція з нейромаркетингу для студентів Полтавського університету економіки та торгівлі
20 квітня відбулась відкрита онлайн лекція з нейромаркетингу для студентів-маркетологів 1-4 курсів Полтавського університету економіки і торгівлі. Лекцію провела завідувач кафедрою маркетингу ЗУНУ д.е.н., професор Тетяна БОРИСОВА. У рамках обміну досвідом між університетами було презентовано освітні техніки кафедри маркетингу при вивченні дисципліни «Нейромаркетинг» та проведено відеоекскурсію лабораторією нейромаркетингу та реклами ЗУНУ, презентовано практичні можливості для нейродосліджень платформи NeuroLab від партнера […]
Читати далі...Від документа до звіту: що сповільнює виконання національних зобов’язань з прав жінок
17 січня відбувся круглий стіл “Гендерні аспекти маркетингу територій”. Детальніше –
Читати далі...ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В МАРКЕТИНГУ – НОВИЙ НАУКОВИЙ НАПРЯМОК КАФЕДРИ
У 21 столітті маркетологи мають величезні можливості створювати цінність для клієнтів і стейкхолдерів через інструментарій штучного інтелекту (ШІ) в контексті підвищення ефективності комунікацій. Неодноразово протягом 2020-2021 років на Економічних Форумах спеціалісти дійшли висновків відносно того, що: «Маркетинг стає тією сферою, яка найбільше використовує штучний інтелект». Маркетингові інструменти на основі ШІ дозволяють: – створювати сайти за допомогою спеціальних сервісів; – робити […]
Читати далі...