Протягом січня-лютого 2023 року вісім студентів-маркетологів 1-3 курсів пприйняли участь у маркетинговому дослідженні ринку послуг для людей з обмеженими можливостями в Лановецькій, Збаразькій, Залозецькій, Трибухівській та Великоберезовицькій територіальних громадах. У рамках проблемного гуртка кафедри маркетингу “Маркетингові дослідження” студенти практикувались в таких видах та етапах маркетингових досліджень, як інтерв’ю, спостереження, складання запитів на доступ до публічної інформації, розробка анкети, формування звіту та презентація результатів дослідження. Дослідження відбувалось у двох форматах: у онлайн-форматі завідувач кафедрою Тетяна Борисова розповідала про всі етапи підготовки маркетингового дослідження, особливості процесу надання адміністративних, соціальних і медичних послуг для людей з обмеженими можливостями, розробки анкет, аналізу отриманих результатів. У офлайн форматі, а саме під час особистого спостереження в установах, студенти ознайомились із особливостями інклюзивної освіти, медицини, послугами ЦНАП та ЦНСП кожної тергромади. У ході маркетингового дослідження виявлено низку випадків недоступності послуг для людей з особливими потребами. Результати маркетингових досліджень надіслано для вивчення і виправлення недоліків керівництву досліджуваних ОТГ. Тему дослідження підказала громадська організація “Відродження нації”, спеціалісти якої є стейкхолдером ОПП “Маркетинг”. Студенти отримали сертифікати про участь у маркетинговому дослідженні від голови правління ГО “Відродження нації” Галини Кравець та практичний досвід проведення такого маркетингового заходу.
Маркетингове дослідження ринку послуг для людей з обмеженими можливостями в Тернопільській області
Опубліковано в рубриці Новини.