Екскурсія у світ “Молокії”

14 березня студенти-маркетологи 2 і 3 курсу ФЕУ прийняли участь в екскурсії на ПрАТ “Тернопільський молокозавод”, продукція якого під торговою маркою “Молокія” є відомою в усій Україні та навіть за її межами.

Студентка МАРК-31 Ярина Галайко: “Нам провели дегустацію всієї продукції, показали презентацію про виробництво, розказали різні цікаві факти. Майже всі змогли побачити цех. Було дуже цікаво”.
Велике спасибі керівнику відділу стратегічного маркетингу, викладачу кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу ТНЕУ Стець Оксані Мефодіївні за можливість побачити шлях від створення ідеї бренду до втілення його у продукт, котрий наділений реальною цінністю для споживачів!

 

Опубліковано в рубриці Новини.